هنرستان فنی و حرفه­ ای امین خاتم

این هنرستان ۱۷ کلاسه در ۳ طبقه با زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع و اهدای ۵ میلیارد تومان از سوی خانواده امین به بهره برداری رسید. هنرستان پسرانه فنی وحرفه ای امام رضا (ع) از جمله بهترین مدارس دولتی واقع در شهر رفسنجان استان کرمان می‌باشد. این مرکز به دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌ها‌ی تأسیسات مکانیکی، ساختمان، صنایع شیمیایی، ماشین ابزار، متالورژی و مکانیک خودرو، خدمات آموزشی ارائه می‌نماید. این­ آموزشکده در سال ۱۳۸۱ به همت آقای حسین امین یکی از بنیانگذاران خیریه امین آراسته تاسیس شده است. حمایت های انجام شده از این آموزشکده توسط خانواده امین :
  1. ساخت ساختمان آموزشی به مساحت ۹۲۴ مترمربع
  2. ساخت سالن اجتماعات به مساحت ۴۰۰ مترمربع
  3. ساخت ساختمان اداری به مساحت ۴۹۰ مترمربع
  4. خرید میزان ۴ ساعت آب قنات ملکی۱
  5. ساخت خوابگاه آموزشی در دو طبقه به مساحت ۱۸۰۰ مترمربعتامین هزینه تاسیس ۱۰۰۰ مترمربع گلخانه آموزشی در سال ۱۳۸۳ (نوبت اول)
  6. تامین هزینه تاسیس ۱۵۰۰ آموزشکده کشاورزی
  7. تامین کمک هزینه خرید ۵٫۵ هکتار زمین کشاورزی به منظور انجام کارهای عملی و آموزشی دانشجویان
  8. تامین کمک هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی آموزشکده
  9. خرید یک دستگاه پژو پارس برای دانشکده
  10. حمایت مالی و معنوی از دانشجویان بی¬بضاعت توسط خیرین محترم آموزشکده و موسسه خیریه امین آراسته
  تمام فعالیت­ های فوق و بسیاری از فعالیت­ های دیگر که در این مکان نمی­ گنجد، نمونه حمایت­های صورت گرفته از جانب این خانواده نیکوکار از آموزشکده امین است. جای هیچ شکی نیست که کمک­ های خیرخواهانه این خانواده بزرگوار علاوه بر اعتلای این مجموعه ارزشمند، موجب ایجاد انگیزه برای کارکنان و جذب حمایت­ های مالی دولتی و خیرین دیگر نیز گردیده است و بحمدالله آموزشکده فنی کشاورزی امین خاتم یکی از سرآمدترین آموزشکده­ های کشاورزی کشور در زمینه­ های مختلف خصوصا کشاورزی می­باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *