مسئولیتاجتماعی شرکت ها

_

مسئولیت اجتماعی شرکت ها

امر مشارکت ریشه در سنت­ ها و آداب قومی و دینی ما دارد. مشارکت در کار نیک چه به صورت فردی و چه به صورت اجتماعی و شرکتی زیبا و ستودنی است. مسئولیت اجتماعی شرکت­ها یا CSR به معنای مسئولیت اجتماعی برندها و انجام کارهای نوع دوستانه توسط آن­هاست. به بیان دیگر شرکت­ ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می­ کنند احساس مسئولیت کرده و در این راستا تلاش­ هایی را انجام می­ دهند.  حمایت از تحصیل دغدغه بسیاری از صاحبان صنایع در سالیان سال بوده است. به همین دلیل شرکت­ ها و سازمان­ های زیر با ما همکاری داشته­ اند:

بانک سامان
بانک سامان از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. این بانک با پیامی تحت عنوان “ما با شما هستیم” مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام می­دهد. بانک سامان در حوزه های پزشکی و درمان، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری، زیست محیطی و اجتماعی از اقشار آسیب پذیر حمایت میکند.

هلدینگ یاقوت رویان
فعالیت این گروه بین‌المللی شامل طیف گسترده‌ای از واردات و تولید انواع دارو و فراورده های بیولوژیک( به خصوص  واکسن ها و پپتید ها )،ملزومات دارویی، داروهای طبیعی و گیاهی، مکمل‌های تغذیه ای، محصولات تخصصی درمان پوست و مو و تجهیزات پزشکی است. از همان ابتدای تأسیس تاکنون نیز مهم‌ترین هدف یاقوت رویان ارتقای سلامت جامعه، افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت سبک زندگی هم‌وطنان بوده است.

سامانیوم
سامانیوم باشگاه مشتریان بانک سامان است که با عضویت در آن و کسب امتیاز می‌توانید از پیشنهاد‌های متنوعی ازجمله انواع تخفیف‌های خرید در فروشگاه‌های آنلاین، قرعه‌کشی، کیف پول، تخفیف خرید خدمات از گروه مالی سامان و غیره برخوردار شوید.

آرتا کیش

مرکز آموزش خلبانی آرتاکیش در سال ۱۳۸۱با مجوز از سازمان هواپیمائی کشوری با هدف آموزش نسل جوان با شش فروند هواپیمای آموزشی شروع به کار کرد . و به یاری خداوند متعال تا کنون موفق به آموزش بیش از ۶۰۰ دانشجوی خلبانی و دانشجویان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران (هما)در مقاطع مختلف، گردیده است

کاریار

کاریار استارت‌آپی اجتماعی و متعهد به عدالت، دسترسی و فرصت همگانی است که با ایجاد محیطی با دسترسی مناسب در زمینه­ ی آموزش IT به خصوص کدنویسی، فرصت رشد و پیشرفت را برای تمام اقشار جامعه فارغ از طبقه­ بندی­ های اجتماعی و انتزاعی موجود، فراهم می­ کند. کاریار معتقد است که مشارکت فعال و آگاهانه در جامعه­ ی دیجیتالی امروز، نیازمند یادگیری علوم کامپیوتر است و برای دستیابی به این هدف، همواره تلاش می­ کند موانعی که از ورود و مشارکت جلوگیری می­ کند را شناسایی کرده و از بین ببرد. به این ترتیب دانشجویان فارغ­ التحصیل شده از کاریار، توانایی مقابله با مشکلات منحصر به فرد عصر دیجیتال و حل مسئله را خواهند داشت. به عبارت دیگر، کاریار فقط آموزش نیست، آموزش معطوف به کسب و کار است.

فرادرس

سازمان علمی و آموزشی فرادرس از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۸,۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب بیش از ۴,۷۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود. فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱,۴۰۰ مدرس برجسته در زمینه های علمی گوناگون توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند.

هم آموز

تلاش هم آموز راه اندازی یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی بر روی وب و موبایل بوده که به صورت کاملا بومی و مطابق با نیازهای آموزشی طراحی و توسعه داده شده است و با همکاری برترین موسسات آموزشی، مجموعه ای غنی از دوره های الکترونیکی در موضوعات مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. با گذراندن موفقیت آمیز دوره ها در هم آموز می توانید از موسسه برگزار کننده دوره مدرک معتبر آموزشی دریافت نمایید. رویکرد اصلی هم آموز ارائه آموزش های با کیفیت و معتبر تخصصی در حوزه مدیریت و مهارت های فردی است.

فرین آکادمی

فرین آکادمی یک آکادمی دیجیتال مارکتینگ است که با ارائه آموزش­های مربوط به این حوزه، به پرورش نیروی کار زبده، توانمندسازی و کاریابی افراد کمک شایانی میکند.

 

آکادمی  معین فرجی

جناب  آقای معین فرجی مشاور حرفه ای اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ هستند که از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده اند. ایشان با ارائه تکنیک ها و روش های جدید رشد و توسعه در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به رونق کسب و کارها کمک شایانی کرده اند.