افتتاح دفتر نمایندگی امین آراسته در خرم آباد

دفتر نمایندگی شهر خرم آباد بنیاد امین آراسته در ۲۸ تیر۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل بنیاد امین آراسته، مدیر کل بهزیستی استان لرستان، و ریاست محترم بنیاد ملی نخبگان استان لرستان، معتمدین و خیرین افتتاح شد.
آقای یونس شیراوند مدیر عامل بنیاد امین آراسته در ابتدای این مراسم افتتاحیه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان حاضر در مراسم، بیان داشتند : هدف از راه‌اندازی این دفتر نمایندگی، حمایت تحصیلی و توانمندسازی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کم برخوردار استان لرستان می‌باشد که راه‌اندازی این مرکز و شیوه حمایت و آموزش به این بورسیه ها می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی در استان و توانمندسازی و استقلال این عزیزان منجر شود.
در ادامه مدیر کل بهزیستی استان جناب آقای دکتر همایون عمودی زاده اظهار داشتند همکاری بهزیستی استان با امین آراسته در راستای توانمندسازی و اشتغال دانش‌آموزان و دانشجویان مایه خرسندی است و فرمودند این اقدامات در چارچوب رسالت بهزیستی استان لرستان است.
ریاست محترم بیناد ملی نخبگان استان لرستان جناب آقای دکتر مسعود صادقی افزودند که بزرگترین ماموریت بنیاد ملی نخبگان شبکه سازی نخبگان برای تاثیرگذاری و استفاده از نظرات نخبگان برای حکمرانی بهتر است، و هم چنین بر لزوم همکاری بین بنیاد نخبگان و بنیاد امین آراسته تاکید کردند.
آقای شیراوند در ادامه افزودند امید است با مشارکت و همراهی خیرین در لرستان بیش از این در مسیر توانمندسازی فرزندان این مرزو بوم گام برداریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *